matildadanielssooon

Alla inlägg under januari 2012

Av Matilda Danielsson - 15 januari 2012 02:49

Yo bro's !


Här kommer dagens :


     


JAG DISSAR :


1. Falska vänner.

Förstår inte vad man ska ha dom till.

Om man är vän med någon så har man förtroende till den personen och det ska inte missbrukas.

FÖRSÖK att vara äkta, snälla. Ni vinner ingenting på att spela ngn ni inte är.


2. Idioter som tror att dom är mycket bättre än alla andra.

Tror att dom är kända, har mycket mer rätt att prata och säga vad dom tycker än andra.

Patetiskt, alla är lika mycket värda enligt mig.


3. Och slutligen: Attentionwhores.


Vem stör sig inte på dom? 
Jag blir så jävla irriterad bara av att se dom.

Det finns en massa tjejer som står och har tagit bild på sig själv i bikini, ansiktet syns såklart inte.

Och om det gör det så har dom målat en ful grej över näsan på picnik.

Eller ni som skriver en massa skit på facebook och inte vågar stå för de i verkligheten, wow.

Modigt.
Mäktigt.

Jag är såå imponerad.

Stå för dig själv , vad du säger och vad du gör.

Please , just cut it off.


Typ så här ser det ut vart man än kollar på facebook :

  Men du...? varför inte bara göra så här ist?  

Gud hjälp dom.



 


Och... JAG HISSAR! :


1. Amerikanska Flaggan.

Den är hur snygg som helst, och passar var som helst.

Bara checka in de här prylarna:

         

WOW! You just gotta have them. USA


2. Schysta killar.

Vem älskar inte snälla killar?

Kanske någon som kommer fram slänger in en komplimang, eller bara börjar prata lite.

Det kan vara så enkelt som att öppna dörren för en tjej och hon glömmer inte det på hela dagen...

Så killar, om någon läser det här. Ta till er, för jag vet att jag inte är den enda tjejen som gillar schysta killar ;)

Ni får bra omdöme OCH tjejer avgudar er. Vad mer kan man begära?


3. Bästa Vänner.

Dom är ju hur underbara som helst. Du vet alltid vart du har dom. Själv har jag 3 par av dom. 

Och dom betyder allt. Dom finns alltid för dig, oavsett om du behöver skratta, gråta, prata eller sova på deras axel.

Jag älskar er med hela mitt hjärta. Ni vet vilka ni är.


Det var dagens inlägg ;)

Hoppas det var alright.


Peace Out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey ya'll, välkomna till min blogg! Har haft ett antal bloggar innan så är van med det här, men är inte så bra på att uppdatera haha, men... Jag ska göra mitt bästa ;) Och föresten, min humor har klass!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards