matildadanielssooon

Direktlänk till inlägg 25 december 2011

Jul-feelings !

Av Matilda Danielsson - 25 december 2011 15:47

Favoritbilden av vårat egendesignade pepparkakshus!   

Übergulliga-duktiga-söta-underbara Happy  


   Varm choklad med grädde och strössel ... Mmm lyx!

    Haha ingen vidare bra bild men Ally gjorde succe, hon hade inte ens lust att öppna paketet :3  Vacker julgran     

Fina hundar!     

Kan det bli bättre? Julstämning + Ensam hemma filmen på tv! Juuul :D  Gulligt pepparkakshus :D     

Släpp loss kreativiteten!  

JULMYS!    Pepparkaksbak!  


Peace Out. 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Matilda Danielsson - 15 januari 2012 02:49

Yo bro's !   Här kommer dagens :           JAG DISSAR :   1. Falska vänner. Förstår inte vad man ska ha dom till. Om man är vän med någon så har man förtroende till den personen och det ska inte missbrukas. FÖRSÖK att vara äkta...

Av Matilda Danielsson - 29 december 2011 14:54

    Min Stora Feta Grekiska Semester! Rekommenderas stooooort och fett , hehe.  Även känd som My Life In Ruins.  Den är grym, orkar inte skriva så mkt om den men den är värd att se!             Och härmed presenterar jag snyggingen...

Av Matilda Danielsson - 29 december 2011 11:53

       Take a chance, love is the only way - Från H&M     England/Storbrittaniens flagga  - från ginatricot     Dagens Outfit :)    Peace Out!     ...

Av Matilda Danielsson - 29 december 2011 11:05

Godmorgon bloggen och alla där ute!  Egentligen var de så att jag skulle vakna 10, dra på mig träningskläderna och ut och springa en stund...  Men nej, det orkade jag väl inte när jag hade vaknat , utan jag vaknade 10 och somnade om till 11, och ...

Av Matilda Danielsson - 27 december 2011 20:43

Hey, idag åkte jag till kstad med sofia , vi åkte dit 10.35 och kom hem ungefär 17.20.. Något sånt . Var otroligt roligt men skulle vart bättre om gud inte hade bestämt att gett mig huvudvärk och illamående precis innan vi skulle käka... Tack ! Had...

Presentation


Hey ya'll, välkomna till min blogg! Har haft ett antal bloggar innan så är van med det här, men är inte så bra på att uppdatera haha, men... Jag ska göra mitt bästa ;) Och föresten, min humor har klass!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards